Neljä kuukautta LED-myyntiä – mitä opimme ja minne mennään?

Neljä kuukautta LED-myyntiä – mitä opimme ja minne mennään?

Hitaasti kiiruhtaen – juuri niin tämä uusi bisnes on lähtenyt liikkeelle. Keväällä aloitettiin, mutta kunnolla rähinä käynnistyi vasta kesälomien jälkeen. Nyt, neljän kuukauden jälkeen, alkaa näkyä, että Hämeenlinnan yritykset ovat alkaneet löytää LED-näyttöjen mahdollisuudet.

Ensimmäiset kommentit asiakkailta ovat olleet innostavia: ”Vau, kylläpä ovat kirkkaat!” ja ”Kun ilta hämärtyy, niin entistä enemmän näkyy.”

Näissä hetkissä konkretisoituu se, mitä LED-näkyvyys voi parhaimmillaan olla – tehokasta, näyttävää ja paikallisesti vaikuttavaa.

Kyllä tämä tästä. Pikkuhiljaa yritykset oppivat hyödyntämään uutta näkyvyyttä, ja me opimme myymään sitä. Näissä ledeissä – tässä mittakaavassa – on jotain ainutlaatuista. Verrattuna moneen muuhun kaupunkiin, Hämeenlinnassa LED-näytöt ovat jo nyt osa katukuvaa ja yritysviestintää.

”Kasvu ei aina näy heti – mutta kun se alkaa loistaa, sitä ei voi olla huomaamatta.

Kirjoittajana Kerhomedian myyntimies Ray B

Samankaltaiset artikkelit